گیاهی ترین گیاهی ترین AnzanDigital فروشگاه تولید آب از رطوبت هوا – آویژه اتوماسیون پارس

تولید آب از رطوبت هوا
atmospheric water generator

شرکت Genaq اسپانیا از سال 2008 ، محصولات خود را در زمینه تولید آب اتمسفریک(AWG) در اقسام خانگی و صنعتی به عنوان راه حلی جهت مقابله با کمبود آب آشامیدنی در جهان در اختیار عموم قرار داده است. در بین تعداد محدود تولیدکنندگان این دستگاه در جهان، Genaq با ارائه فناوری برتر، استفاده از اجزا و قطعات با کیفیت و حفظ بالاترین استانداردها در این عرصه پیشگام می باشد.
دستگاه تولیدکننده آب اتمسفریک یا همان (AWG (Atmospheric Water Generator دستگاهی است که قادر است با استفاده از انرژی برق رطوبت موجود در هوا را به آب آشامیدنی تبدیل نماید. این دستگاه‌ها در انواع خانگی، اداری، نیمه صنعتی، صنعتی و نیروگاهی از ظرفیت 30 لیتر تا 1،000،000 لیتر (1000 متر مکعب) در روز تولید و عرضه می‌شوند.

دستگاه های خانگی
توان تولید 50 تا 200 لیتر آب در شبانه روز، بسته به میزان رطوبت
قابل ارائه در چهار مدل استاندارد، سودا و آب آلکالین در سه رنگ
آب آشامیدنی خالص 99/99 درصد (به همراه املاح لازم برای بدن انسان)
قابلیت اتصال به شبکه آب جهت استفاده از فیلتراسیون پیشرفته
آب سرد و آب جوش با قابلیت تنظیم دیجیتال دمای آب
قفل ایمنی کودک برای آب جوش
فناوری رفلاکس جهت کسب اطمینان از تازگی دائمی آب
تا 12 مرحله فیلتراسیون همراه با اسمز معکوس
اشعه ماورای بنفش جهت استریلیزاسیون
تامین برق با استفاده از انرژی خورشیدی (سفارشی)
استفاده از کمپرسور سرعت متغیر Panasonic جهت کاهش مصرف برق
(سفارشی در مدل Maximum Efficiency, ME)

دستگاه های صنعتی
دستگاه‌های صنعتی با عمر مفید 20 سال و 3 سال ضمانت پس از فروش با ظرفیت‌های متنوع از 200 لیتر تا 5،000 لیتر در روز قادرند آب لازم جهت مصارف گوناگون از جمله آشامیدنی، صنعتی، و کشاورزی را فراهم آورند.
شرایط عملیاتی:
دما: صفر تا C 60
رطوبت: 25 % تا 100 %
میزان صدای دستگاه: کمتر از dB 79
عمر مفید دستگاه: 20 سال
ضمانت پس از فروش: 3 سال
میکروفیلترهای AQUALAVA
در اثر استرس، استفاده از مشروبات الکلی، سیگار کشیدن، و تشعشعات UV، در بدن انسان اکسیژن آزاد تشکیل می شود، که باعث اکسیداسیون و نابودی برخی از سلول‌ها می‌شود.
لذا چنانچه روزانه یک و نیم تا دو لیتر آب هیدروژنه بنوشیم اکسیژن‌های آزاد با هیدروژن اضافه واکنش داده و تبدیل به آب می شوند و سپس از بدن دفع می‌شوند.

ایستگاه تولید آب
شرکت Genaq قادر به طراحی، ساخت و راه اندازی صفر تا صد این کارخانجات در ظرفیت‌های صد هزار لیتر تا یک میلیون لیتر در شبانه روز در نقاط مختلف ایران می باشد، این کارخانجات دارای سیستم‌های تولید آب، تصفیه آب در مراحل مختلف، مخازن نگهداری اولیه و ثانویه، اتاق کنترل، ساختمان ادارای و … می باشد.
همچنین، این مجموعه قادر است، بنابر سفارش کارفرما، تامین انرژی کارخانه را از طریق منابع خورشیدی، بادی و یا گازی انجام دهد
کارخانه سیار تولید آب C 5000
کارخانه سیار تولید آب با ظرفیت تولید 5000 لیتر در روز آب آشامیدنی بسته‌بندی شده راه حلی فوری و مناسب در مواقع اضطراری نظیر حوادث طبیعی و موقعیت‌های نظامی می باشد. طراحی این مدل، حتی برای کار در مناطق بسیار خشک با رطوبت 30 درصد نیز مناسب می باشد.

LQ-A4-1

LQ-A4-1 Atmospheric Water Generator
گیاهی ترین گیاهی ترین AnzanDigital فروشگاه